Известие

Collapse
No announcement yet.

Повишен ток на утечка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
    е за Алфа си говорим де! Моята и на 6 волта пали, ама да има тяга да завърти стартера.
    Щот си с лампово ЕКУ то мое да работи и на 6 в.,а по новите под 10 в. забрави за тях
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
      Щот си с лампово ЕКУ то мое да работи и на 6 в.,а по новите под 10 в. забрави за тях
      Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
      Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
      Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

      Comment


      • #33
        Аз да питам..... Имам оттечка някъде..... Акумулатора ми пада за два дни ако не я паля. Карах я къде ли не, и при кой ли не.
        Първо ми казаха, че акумулатора е заминал. - Взех си нов и пак същото.
        После проверих всички бушони
        После всички плафони
        После алармата
        После радиото
        После я закарах на един дето бил страшен майстор - Каза, че всичко е ОК
        После я закарах в сервиз (голям). - Казаха ми, че има оттечка 0,01 - което било много малко и от завода излизала с повече. Тоест ОК била.
        И сега като спра свалям клемата, да мога да запаля на следващия ден.

        Питането ми е, дали някой знае читав токаджия в София да му я закарам, да стои една седмица ако трябва при него, и да я оправи, че ми писна ДЕДОВИЯ.
        Мерси предварително. Колата е от подписа.
        Alfa Romeo - 156 - 1999 - 1.8 16V Twin Spark

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от aleck Покажи съобщение
          Аз да питам..... Имам оттечка някъде..... Акумулатора ми пада за два дни ако не я паля. Карах я къде ли не, и при кой ли не.
          Първо ми казаха, че акумулатора е заминал. - Взех си нов и пак същото.
          После проверих всички бушони
          После всички плафони
          После алармата
          После радиото
          После я закарах на един дето бил страшен майстор - Каза, че всичко е ОК
          После я закарах в сервиз (голям). - Казаха ми, че има оттечка 0,01 - което било много малко и от завода излизала с повече. Тоест ОК била.
          И сега като спра свалям клемата, да мога да запаля на следващия ден.

          Питането ми е, дали някой знае читав токаджия в София да му я закарам, да стои една седмица ако трябва при него, и да я оправи, че ми писна ДЕДОВИЯ.
          Мерси предварително. Колата е от подписа.
          Сбъркал си малко раздела принципно, но... Няма как утечката която си споменал 0.01А или 10 милиампера да скапва батерията за един ден! Някои сети ли се да замери все пак зарядната система дали е наред за да не се окаже че нищо не зарежда батерията и в резултат на това няма палене на следващия ден.
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #35
            Аз мисля, че е редно да се замери и АЛАРМЕНАТА система, след активация, за да се не се окаже, че е от нея, но става само когато колата е под охрана. Иначе на свалена аларма всичко е ок.


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • #36
              Утчека винаги,ама винаги се мери на затворени врати,заключена кола с включена аларма,независимо дали е оригинална или слагана допълнително !!!!!
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment

              Working...
              X